Gyakran Ismételt Kérdések | Chef'sChoice márkabolt

Üres

Összesen: 0 Ft

Gyakran Ismételt Kérdések

A sima vagy a fogazott kés a jobb?

Valójában 3 fajta körkés létezik a GRAEF-nél:

  • sima (fogazat nélküli)
  • hullámfogazott
  • GRAEF-fogazott
Élezhetők a kések?
A típusok közt kompatibilisek a kések?

Családon belül igen.

Családok között jellemzően nem.

Méretben és felfogatásban is lehet eltérés.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díj a megrendelt termékek összsúlyától függ. Tarifatáblázatunkat a "szállítási díjak" menüpontban, vagy ide kattintva is elolvashatja.

Hol van lehetőségem kipróbálni a kiválasztott készüléket?

Otthonában! Bemutatótermet cégünk nem tart fenn, online értékesítéssel foglalkozunk, viszont amennyiben a megrendelt terméket kipróbálta, és mégsem elégedett vele, a vásárlástól számított 14 napon belül minden indoklás nélkül visszaküldheti azt, és mi visszafizetjük a vételárat. Annyit kérünk, hogy hiánytalanul, minden tartozékával, sérülésmentesen küldje vissza a készüléket számunkra. A vásárlástól való elállás részleteiről bővebben a Vásárlási feltételekben olvashat.

 
Milyen országokba vállalnak kiszállítást?

Minden európai országba tudunk szállítani, Európán kívüli ország esetében kérjük, keresse kollégánkat. A külföldre történő szállítás esetében a szállítási díjról szintén kollégánknál érdeklődhet elérhetőségeinken.

Milyen csomagküldő szolgálat végzi a csomagok szállítását?

A megrendelt termékek házhoz szállítását országosan a DPD Hungária KFT végzi, illetve a Pick Pack Pont bolthálózat bármely boltjában is átveheti csomagjait.
A külföldi megrendelések kiszállítását részben a nemzetközi DPD hálózat, részben egyéb futárcégek segítségével bonyolítjuk.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket, kelléket?

Termékeink szállítási ideje attól függ, hogy a kiválasztott termék hol van készleten. Ettől függően az alábbiak szerint alakul a szállítás ideje:

Hazai raktáron - 2-3 munkanap

Amennyiben a termék raktárunkban készleten van, abban az esetben a megrendelést követő munkanapon (előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezése után) átadjuk a csomagot a futárnak, aki általában az átvétel utáni következő munkanapon kézbesíti a csomagot, így a szállítási idő a megrendeléstől (előreutalás esetén a vételár beérkezésétől) számított 2-3 munkanap.

Külföldi raktáron - 1-2 hét

Amennyiben a termék adatlapon az van feltüntetve, hogy "Szállítási idő: 1-2 hét", abban az esetben megrendelés esetén a következő fuvarral hazai raktárunkba hozatjuk a terméket, ennek átfutási ideje 1-1,5 hét. Ezután adjuk át hazai futárszolgálatnak. Ilyen esetben tehát az átlagos szállítási idő, amíg Önhöz ér a termék: 1-2 hét.

Nem rendelhető

A kifutott, már nem gyártott, vagy gyártói készlethiányos termékek "Nem rendelhető" státusszal láthatóak rendszerünkben, ezeket a termékeket pillanatnyilag nem tudjuk szállítani. 

A csomag átvételénél mi a teendőm?

Kérjük, házhozszállítás esetében a csomag átvételekor a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Előre utalásos szállításmódot választottam, mikor, hova, mekkora összeget utaljak?

Az utaláshoz szükséges adatokról a megrendelés leadása után e-mailben fogjuk értesíteni. Az e-mail megérkezése előtt, kérjük, ne utaljon. Ha 2 munkanapon belül nem érkezne e-mail, kérjük, jelezze elérhetőségeink valamelyikén.

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A Vásárló 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

A Vásárló az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. (eddig a napig kell jelezni Eladó felé, hogy el kíván állni a vásárlástól)

Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

Az Eladó a termék teljes vételárát, valamint a szállítási díjat visszatéríti, azzal a kitétellel, hogy Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

A Dunartis Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállás jogának gyakorlását követő 14 napon belül visszatéríti, amennyiben a Vevő az árut visszajuttatta.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban (postai úton vagy e-mailben), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Írásban történő elállás esetén, elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a levelet. A megrendelt terméket postai úton, személyesen (előzetes egyeztetést követően), vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos) A vásárlástól való elállást követő 14 napon belül a Dunartis Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát, amennyiben a terméket visszajuttatta. (egyeztetés alapján postai úton történő visszafizetés is lehetséges.)

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Hány év garanciát vállalnak a Chef'sChoice termékekre?

Minden termékre 2 év teljes körű garanciát nyújtunk Chef'sChoice szervízközpontunkban.

A Chef'sChoice késélezői megélesítik a fogazott élt is?

Igen, a Chef'sChoice késélezői mind úgy lettek kialakítva, hogy az élező fázis mellett a kést meg is tudják fenni. A fenés nem vesz el a kés anyagából, hanem csupán az él mikroelhajlásait hajlítja vissza. A fenő/polírozó fázis az élezőkön mindig az utolsó lépcsőben található meg: kétfázisú élező esetében a második, háromfázisú élezőnél pedig a harmadik fázis tölti be ezt a funkciót. A fogazott késeket ebben a fázisban  nyugodtan végig húzhatjuk anélkül, hogy félnünk kellene a kés "fogainak" csökkennésétől vagy teljes eltűnésétől. Mivel a fogazott kések éltartása igen jó, ezért az esetek többségében elegendő szokott lenni a polírozó fázis használata az fogazott kések élezésére. Amennyiben ez sem elegendő, áttérhetünk az első, élező fázisra, azonban számolnunk kell azzal, hogy a "fogak" mérete csökkenni fog.